Ez a fogak és az állcsontokon valamint lágyszövetekben található kóros elváltozások felderítése, kezelése, és eltávolításával foglalkozó fogászat része.

A klinikai és radiológiai vizsgálat, valamint a kedves pácienseink panaszai alapján felállítjuk a diagnózist, mely kapcsán a szakma szabályai szerint ismertetjük a kezelési lehetőségeket.

A kezeléseket törvényszerűen helyi érzéstelenítésben végezzük. Bonyolultabb fogeltávolítások, áttörésben visszamaradt fogak eltávolítása, idegen testek, beletört gyökerek , gyökércsúcson elhelyezkedő gyulladások eltávolítását sebészi feltárásban végezzük.

Ilyenkor sebészeti műszerek széles palettáját használjuk, és a csontszövet kíméletes eltávolítására alkalmas fúróberendezéseket is (fiziodiszpenzer, piezoelektronikai műszer) A lágyszövetek sebészetében a hagyományos metszőeszközökön túl a lasert is előszeretettel használjuk, ami számos esetben, de különösen a fiatalabb pácienseinknél igen hasznos. / Nyelv, ajak-fék eltávolítása, logopédiai vagy fogszabályozásai okokból /

Ma a dentoalveoláris sebészet legdinamikusabban fejlődő része az implantológia, és a hozzá kapcsolódó különböző csontpótlási eljárások.

Minden szájsebészeti beavatkozás után instrukciókkal látjuk el a betegeket, melyeket a gyors gyógyulás érdekében feltétlenül be kell tartani.

A vizsgálatok fájdalom- és kötelezettségmentesek! Jöjjön el és győződjen meg személyesen is szakértelmünkről. Kérjen időpontot elérhetőségeink valamelyikén, vagy töltse ki kapcsolatfelvételi űrlapunkat, munkatársunk rövid időn belül felkeresi Önt.